
The intense light coming through the window is an invitation to go out and live, to take advantage of the intense flavor that gives us a special Saturday morning. And why not also in the afternoon or evening?
A dense cappuccino at the bar, enjoying it with a croissant and making of this a true experience of the palate, not just an act to quieten the obvious physiological need of hunger; a walk and, as we are walking, the close embrace of my love. I push the wheelchair that comfortably accommodates one of our princesses, the smallest. He that with one hand held me tight and with the other one brings the other princess putting into practice what dads do best with their little ones, that is, to protect and guide; while I constantly stop distracted because of each color and movement.
A simple dress, but in tailored cut and with a delicious salmon hue; according to the retro mood, the glasses with a discreet cut “cat” and a straw made hat that frames the face. These are my comrades in this magnificent adventure of everyday life, the elements of my style in a day that belongs to this story called “my life.”
——————————————————————————————
LA MAGNIFICA AVVENTURA DELLA MIA QUOTIDIANITA’
La luce intensa che entra dalla finestra è un invito per uscire e vivere, per approfittare intensamente del gusto speciale che ci offre una mattina di sabato. E perché non anche il pomeriggio e la sera?
Un cappuccino denso al bar, gustando insieme un cornetto e facendo di questo una vera esperienza del palato e non soltanto un atto per placare lo scontato bisogno fisiologico della fame, una passeggiata e, mentre camminiamo, l’abbraccio stretto del mio amore. Spingo la carrozzina che ospita comodamente una delle nostre principesse, la più piccola. Lui, con una mano mi tiene stretta e con l’altra porta l’altra principessa mettendo in pratica quello che i papà fanno al meglio con i loro piccoli, ossia, proteggere e guidare; mentre lei si ferma continuamente distratta a causa di ogni colore e movimento.
Un abito semplice, ma in taglio sartoriale e con una deliziosa sfumatura salmone; coerente con il mood retrò, gli occhiali con un discreto taglio “cat” e un cappello in paglia che fa da cornice al viso. Questi sono i miei compagni in questa magnifica avventura della quotidianità, gli elementi che compongono il mio stile in una giornata che appartiene a questa favola chiamata “la mia vita”.
Nayra Laise
What do you think?